WHAT, OBSESSED?? NOO..

2012-01-08 . 01:23:17
queen // Kommentarer 0


tänkte visa lite grejer som gör mig väldigt, väldigt lycklig ibland!
Allt detta kom hem efter London, och jag behöver väl knappast berätta att We Will Rock You var det absolut BÄSTA med hela resan. Finns inte ord, grymt var det!! Fick med mig två tröjor hem - en med musikaltrycket, och ett med Queens jubileumstryck på! En massa programblad blev det med, som hade förord av Brian May och Roger Taylor - loovely! Nycelringen är ju inte helt fel den heller måste jag säga, samma gäller för originalpiano-noterna som jag köpte på Foyley's - det finns till och med små anteckningar av Brian och Roger som de gjort för musikalen - snacka om ÄKTA! :) (är minst sagt lycklig) Det bästa av allt är det som jag håller i just nu - Freddie's biografi. Det är en bok av Greg Brooks och Simon Lupton som samlat ihop mängder av intervjuer och bilder av Freddie - en sak han var känd för var att han väldigt sällan gjorde intervjuer, ännu mer sällan pratade han om sitt privatliv. SÅ - den här boken är otrolig värdefull för mig, och säkerligen för alla andra Queen-fans där ute. Allt som står är sådant som Freddie själv sagt, då "författarna! inte har gjort om ett enda ord. Det är tom en inledning av Jer Bulsara (Freddies mamma)!
Jag vet iallafall vad jag ska göra resten av kvällen, så godnatt på er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback