CLOSE UPS

2012-01-24 . 19:28:57
estet // Kommentarer 0


förlåt mig. Jag är rätt uttråkad. Antar att jag fick någon konstig och impulsiv ide att titta närmare på kameralinser...(?).  (är forhoppningsvis inte lika tråkig i verkligheten som det ser ut på bilden...?)
Är HELT slutkörd verkligen - idag var det den första dagen på Musikgymnasiets marknadsföringsturné, så visst har man anledning att vara trött. Under den här veckan åker vi tvåor och treor runt i en enda stor buss och besöker en himla massa högstadieskolor - man måste ju göra lite reklam! :) Det är rätt kul faktiskt, trots att jag inte är med på så värst mycket. Antar att jag kommer säga annat på fredag, då man har gjort en hel del konserter sammanlagt.
Nu ska jag iallafall ta och lyssna lite mer på MUSE och kolla lite till på Grey's Anatomy - det är sjukt mycket jag har missat, galet spännande!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback