DEBUSSY OCH RAVEL

2012-01-12 . 23:48:54
 // Kommentarer 0



inte bara jag som är slutkörd?

Sitter och försöker desperat att se fram emot morgondagens/helgens kommande rephelg med Vägus. Det känns som att det kommer bli spännande, både på gott och ont - att jag har fått nån skitinfektion i halsen eller nåt gör det inte så lätt att spela (där försvann den repveckan....). Så fort jag försöker spela någorlunda fint så får jag sådana där jobbiga hostattacker som aldrig riktigt går över. Jag får väl helt enkelt hålla tummarna att det går över tills imorgon! Mina kära fransmän Debussy och Ravel har ju inte riktigt gjort det hela lättare, styckerna är inte direkt... lätta.

Har nu, istället för att jämra mig högljutt om halsen, sett klart på säsong två av Vampire Diaries (var ju tvungen att kolla upp vad det var alla älskade så himla mycket). Visst var den okej, men det finns inte riktigt något inom vampyr-varulvs-magiska-underverks-genren som är lika bra som True Blood, that's it! :)
Ska ta och lyssna klart på lite Queen (uppenbart, jag vet) och kolla lite mer på serier. Har ju sett klart både alla säsonger av Chuck, för typ 4e gången, och HIMYM/TBBT, så får hitta någon ny nördshow. Det finns säkert någon mer i denna enorma cyberspacevärld. #nerdforlife!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback