...men som man bäddar får man ligga..

2012-02-07 . 17:51:45
funderingar // Kommentarer 0


Kultiration – Rosenkvarts grym låt, grymt band! ta och lyssna!
har faktiskt tröttnat på all vinter nu! Vart tog blommorna vägen? Solen? Den blå himlen? För att inte tala om den underbara gå-i-shorts-och-linne-utan-att-frysa-ihjäl-perioden???? Vart tog den vägen? Nej, nu är allt borta, och istället går man här hemma och huttrar för sig själv. Jag måste nog erkänna att det är rätt skönt att ha en pälsmössa nu (OBS självklart endast fuskpäls), det värmer ju rätt mycket. Har alltid varit emot päls, och det inkluderar fuskpäls - bara genom att tycka det är snyggt att klä sig i päls får mig att må lite illa. Men så är man ju ändå en djurrättsaktivist... Det känns lite tvetydigt att säga allt detta när jag själv går med en fuskpälsmössa på huvudet, men när det är såhär kallt gör jag ett undantag. Jag har äntligen insett att det inte går att gå barhuvad när det är femton minusgrader utomhus... :)
iallafall.
ska nu ta och ladda upp med lite te, öppna upp Spotify, och börja jobba mig igenom den OÄNDLIGT långa plugglistan som automatiskt kommer efter några dagars frånvaro.... för att inte tala om några veckor.
Antar att det är dags att försöka komma ikapp alla andra, jag börjar väl med den där nedra Putemkin-trappscenen.... dock lockar ännu ett avsnitt av Grey's lite väl mycket........
vi får väl se hur det slutar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback