True story

2012-02-28 . 22:18:21
funderingar // Kommentarer 0























































vackraste mannen på jorden, oh ja.. :)

har kommit fram till att jag kan vara rätt sjuk i huvudet ibland. Sent upptäckt, I know, men har äntligen insett att jag är lite vimsig ibland.... eller snararare för det mesta.

Allting började igår, när jag skulle köpa lite filmer - ni känner ju mig. Filmer är mitt liv.
Det var rätt stressigt, mina kära föräldrar skulle hämta mig, efter att jag ensamt handlat lite på Willy's. Fastnade självklart vid filmdelen, trots stressen, och nappade åt mig tre filmer  - varav en av dem var Iron Man. Hey, Iron Man är faktiskt bra! Kalla mig gärna nördig, det är vad jag är. Fattar inte varför jag inte köpt den innan... :)När jag kom hem upptäckte jag dock att jag råkat köpa den animerade LEGO-versionen av Iron Man. 
LEGO-VERSIONEN. Hur dum är man egentligen...
Hade tydligen så bråttom att jag inte ens kollade upp vad det var för film jag köpte. Knäpp är jag.

Rätt pinsamt att erkänna, men jag är inte så värst förvånad. Det verkar vara sådana här saker som bara jag, och endast jag i hela världen, råkar ut för - det är någon konstig "naturlig" egenskap jag har. 
Att vara konstigt och lite sådär awkward ibland.
Men så ÄRE, lite knäpp och dum ska man ju faktiskt vara också, annars är det ju inte kul. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback