MYLO XYLOTO

2012-02-06 . 13:51:59
estet // Kommentarer 0



är redigt TRÖTT på att ha inställda lektioner på den här skolan! Visst, jag har missade rätt sjukt mycket den förra terminen, men det är just därför jag vill jobba riktigt ordentligt på lektionerna - speciellt på I-valen! Och vad händer inte, förutom att det är just webdesignslektionen som är inställd?!? :( inte så roligt, direkt...
Försöker hålla uppe humöret genom att tänka på min lilla flöjt som i skrivandes stund befinner sig hos Johan Dahlbäck om ska fixa till den ordentligt.
När den kommer hem är den som en (ännu mer) ny flöjt!! Känns dock väldigt tomt hela tiden - vid ett tillfälle som detta hade det vart super att öva lite på ett av de stycken som är aktuella nu - Kassouga! Riktigt coolt stycke faktiskt, kolla gärna in det. :) nu ska jag sura lite till, och sen gå på min foto-lektion, superduper... :)

NU HAR FÖRRESTEN COLDPLAYS MYLO XYLOTO KOMMIT UT PÅ SPOTIFY, HUUURRRAAA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback