the Ark

2012-02-22 . 16:54:42
funderingar // Kommentarer 0


The Ark – Calleth You, Cometh I


inte bara är jag sjuk, det är dessutom skitväder ute, vilket antagligen förvärrar min dröm om en tidig vår. Inte kul, direkt. Har försökt roa mig här hemma idag med lite allt möjligt, från New Girl till Glee till en himla massa pianospel (att spela flöjt när man är sjuk är ingen hit, direkt.....). Det enda som fick dagen att bli lite ljusare var när mamma åkte och köpte en himla massa godsaker, från semlor till prinsessbakelser.
För oss båda, såklart!
För övrigt försöker jag tagga skola imorgon, och jag kan väl upplysa er om att det går sådär. Börjar iallafall med slagverksensemble, och det är ju ändå svinkul, så dagen kanske inte blir sådär trist ändå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback