Jag spelar för livet....typ

2012-02-02 . 15:31:59
foto:djur // Kommentarer 0



Kul att se att det inte bara är jag som är lat i det här huset....
Hemma igen, till slut! På något sätt känns det som om jag inte har varit hemma på två veckor, trots att jag åkte till Vägus i fredags.
Men efter både en marknadsföringsturné och en Vägusturné är det nog inte så konstigt att man är trött! Bestämde mig iallafall för att vara hemma idag, har mått jättekonstigt hela veckan - kan också konstarera att det inte är vidare skönt att spela flöjt dygnet runt medans man har feber. Inte särskilt roligt! Imorgon ska jag iallafall få återse alla estetare igen, vilket självklart blir rätt skoj, men jag ska också ha årets första FLÖJTLEKTION; WIHOO!! :) Det ska faktiskt bli det roligaste av allt!


nu ska jag lyssna på världens bästa spellista, och tycker verkligen ni ska göra detsamma! :)
the.playlist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback