A lack of understanding

2012-02-19 . 14:31:04
funderingar // Kommentarer 0



HEJ IGEN! Först och främst - förlåt för denna ohyggliga bloggtorka. Det har hänt så fruktansvärt mycket, på så kort tid. Eller nja, egentligen inte. Men det känns som det iallafall. Förra helgen till exempel - mamma och jag åkte till Mariadöttrarna i Vallby, det var väldigt skönt faktiskt. Att bara kunna släppa allting och ta det lugnt, samtidigt som man går till kyrkan och känner det lugnet. Kort sagt, det var väldigt välbehövligt. Men behöver terapi, när man är välkommen dit?
Efter detta besöket känns allting väldigt diffust på något sätt. Har inte gjort något vettigt alls, förutom att åka till Mariestad med Lova och ta ett fikastund med söta Paulina, också det behövde jag väldigt mycket! Ni är bra ni! Just nu lyssnar jag på the Vaccines och deppar över att jag inte befinner mig i Väring, hos en viss Klara.
Men så kan det gå när man har skjutit upp allting till sista minuten. Allt kommer liksom på en gång, usch.
Ska försöka skjuta upp det en liten stund till - ska bara ta och titta på ett till avsnitt av New Girl, med grymma Zooey Deschanel! Det låter också rätt schysst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback