hey now

2012-12-12 . 19:09:00
allmänt // Kommentarer 0


smög fram till fönstret igår och fick några såna här på bild!
Känns inte helt tokigt, speciellt inte då jag gjort nåt sånt på evigheter.
Och av någon anledning blir jag alltid lika förvånad när jag tittar ut och ser SNÖ. Konstigt, är det allt.
OCH IMORGON ÄR DET LUCIA! Rätt konstigt det med egentligen, det var väl nyss höst eller? Vi hade luciarep idag, och TROTS DET insåg jag inte förräns alldeles nyss att jag kanske inte hade ett lucialinne?! Toppen, verkligen. Hittade ett i garderoben dock, men förstår ni paniken som kom, bara sådär. Jag börjar allvarligt tro att min allmänna förvirring (som aldrig tycks försvinna) börjar bli min personlighet numera. Men det är väl inte så konstigt, har lite viktigare saker att tänka på ikväll - som att THE HOBBIT GÅR PÅ BIO NU OCH JAG ÄR INTE OCH SER DEN. Typ såna viktiga saker. Det är dessutom otroligt kul att nästan majoriteten av killarna i klassen befinner sig i Gtb just nu och ser den. I 48 bilder/sekund dessutom. Inte alls orättvist. 
AHMEN nu ska jag se på Sherlock och glömma the Hobbit för ikväll. Jag menar, Martin Freeman är ju faktiskt rätt grym i Sherlock också! Eller ja... allt i Sherlock är bra. Bäst helt enkelt.
 
Crowded House – Don't Dream It's Over
(inte jättebra låt egentligen, men är svag för snygga skivomslag så... check iiit oooutt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback