valborg

2012-04-30 . 23:32:58
foto:landskap & miljö // Kommentarer 0


Jag har haft en rätt skön Valborg idag faktiskt, trots allt. Igår började all björkpollen explodera, vilket har resulterat i att jag knappt kan gå utanför dörren..... trots detta följde jag med mamma till hennes spelning i Varnhem idag, då hon spelade med sin Trio Viva, och passade på att fota litet i den långa rasten som jag fick. Det är tur att det inte är så många björkar i Varnhem, annars hade jag nog dött tror jag (pollenallergi måste vara det mest ONÖDIGA som finns). Fick syn på lite fåglar, blåsippor, får och kossor, samtidigt som solen stekte rätt skönt. Det var härligt att komma ut lite, helt enkelt! 
Fun. – Benson Hedges



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback