POTTERMORE

2012-04-18 . 19:40:59
funderingar // Kommentarer 0


Nu har det äntligen hänt! Pottermore har kommit ut i beta-versionen - den version då ALLA, inte bara "vip-gäster" kommer åt sidan. De där 9 månaderna har inte varit roliga - att vänta såhär länge tycker väl ingen om!
Det enda som är dumt är att man inte får välja användarnamnet själv, jag menar, DraconisPixie15455? WolfSun26010? Fick först ett "vettigt" namn, LumosYew7198, men det hände något med datorn när jag skapade kontot, så fick göra om allt. Nu fick jag ändå ett rätt fräckt namn - MarauderPhoenix31602! Jag är allt nöjd jag, trots att jag hamnade i HufflePuff, nu gäller det bara att utforska allt!:)
Nu har det äntligen hänt! Pottermore har kommit ut för allmänheten! - den version då ALLA, inte bara "vip-gäster" kommer åt sidan. De där 9 månaderna har inte varit roliga - att vänta såhär länge tycker väl ingen om!
Det enda som är dumt är att man inte får välja användarnamnet själv, jag menar, DraconisPixie15455? WolfSun26010? Fick först ett "vettigt" namn, LumosYew7198, men det hände något med datorn när jag skapade kontot, så fick göra om allt. Nu fick jag ändå ett rätt okej namn - WavePhoenix29769. Jag är allt nöjd jag, trots att jag hamnade i Hufflepuff, nu gäller det bara att utforska allt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback