starlight

2012-04-28 . 01:23:50
allmänt // Kommentarer 0


har blivit så extremt trött så jag inte orkar gå de där 5 metrarna(?) till badrummet för att borsta tänderna....... fastnade istället vid datorn. ^
Här har jag suttit i typ 2 och en halv timme nu, så jag antar att jag är ltie trött.
imorgon har jag min första lediga helg på HUR LÄNGE SOM HELST, och det firas med att just göra ingentinge ALLS; det ska bli så underbart skönt! 
kolla gärna in en ny spellista; [the chosen ones]! Nästan alla favvisar på ett ställe, typ Marit Bergman, the Ark, the Vaccines, Håkan, Movits, Den Svenska Björnstammen, Timo, Foster the People, och så vidare och så vidare! Ta en titt vejta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback