Houdini

2012-04-23 . 20:28:44
foto:självporträtt // Kommentarer 0


Lyssnar på Foster the People, och inser att det på senate tiden har blivit ALLTFÖR mycket Instagram-bilder. Visst, det är ju trevligt, men det finns ju ändå en anledning till att man har en systemkamera hemma! Jag har också alldeles nyss upptäckt att man kan fota i  RAW-format - det är så underbart, fantastiskt bra på alla sätt och vis! Jag vet verkligen inte varför jag inte börjat använda det innan, det är som en helt ny värld som öppnar sig. Jag känner mig nästan upplyst! Bra är det iallafall, och jag lovar - ska försöka komma igång med fotandet igen. J
ust nu har jag nästan glömt bort det, måste jag erkänna.....
Ännu en sak som jag nyss kom ihåg, jag har inte sett ett Doctor Who-avsnitt på typ sjuhundrafemtioåtta år.
Det är nog helt enkelt bäst att jag gör det nu då, innan jag bryter ihop av abstinens... typ.

Foster The People – Houdini


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback