Glasvegas

2012-04-02 . 01:09:02
musik // Kommentarer 0


Har nog egentligen inte gjort något som vanliga människor anser "nyttigt" idag. Under den här söndagen var twitter och Doctor Who snäppet viktigare än verkligheten, vilket jag anser är fullständigt förståeligt (och nej, det är inte tröttheten som talar, tro det eller ej). 

På tal om något helt annat - den senaste timmen har jag lyssnat igenom Glasvegas alla skivor, de är sjukt bra!
Om du inte hört nåt av dom innan --> lyssna här, annars missar du stört bra musik helt enkelt.
Nu är jag helt död, håller på och somna hela tiden ( då är man såhär smart som bloggar 01:06 på morgonen..), antar att jag måste släpa mig till sängen....................snart. Men iallfall. Ta och lyssna på Glasvegas helt enkelt, och ha ett grymt skönt lov! See yaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback