previously...

2012-04-10 . 22:56:29
instagram // Kommentarer 0


tjo! Nu är jag tillbaka, förhoppningsvis lite piggare än vad jag var under lovet - har antagligen sovit klart för resten av livet nu. Jag har, trots friheten att göra absolut vad som helst i en veckas tid, i princip inte gjort något alls. Endast två saker kan jag räkna upp som något "vettiga": Ett besök hos Alice var så otroligt härligt, trots att alla kor försökte äta upp min jacka, och spelningen under Långfredagen i kyrkan, som senare blev till en förmiddag tillsammans med Lova, det var också väldigt väldigt skönt! :)

Under alla andra fruktansvärt långa och rätt trista dagar har jag inte gjort något minnesvärt. En av de saker som jag förtvivlat försöker förtränga (dock utan resultat) är lördagens traumatiska händelser.
Kort sagt - jag gick till Skövde med mamma. GICK. Det var precis lika roligt som det låter. Det hela slutade med extrem(!!) huvudvärk och möjlig feber. Det är helt enkelt sådär det går när jag och mamma gör utflykter tillsammans - men missförstå mig ICKE! När vi inte åker fel i hissar upprepade gånger, försöker köra efter solnedgången (fråga inte), kör ut på förbjudet område i en främmande skog i jakt på campingplats (don't ask, don't tell, typ) eller helt enkelt får för oss att vi ska gå 7-8 km till staden i iskall vind, så ja.
Då kan vi faktiskt ha det riktigt trevligt tillsammans.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Den Svenska Björnstammen och kolla på Saturday Night Live - världen roligaste program någonsin. Åh. Ha det bra!
förresten, ni följer mig på Instagram [@sannafelicia] va? :)

Den svenska björnstammen – Detta har hänt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback