call it what you want

2012-04-15 . 18:59:50
instagram // Kommentarer 0


har varit jätteduktig och sprungit några kilometer idag!! Förstår inte vad som händer med mig, det var ju kul?!!! What? Det har nog aldrig hänt innan, jag har verkligen aldrig fattat grejen med att bara springa... Det är ju SÅ TRÅKIGT! MEN med bra musik i öronen så antar jag att allt kan hända - det finns ju alltid en andra chans för allt - träning har plötsligt blivit roligt. Det kan nog bara innebära att jag börjar bli konstig, det vore inte första gången..
Nu ska jag iallafall vara "mig själv" igen, och sitta framför datorn hela kvällen och titta på SNL. Det känns mer bekant på något sätt.

Foster The People – Call It What You Want


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback