Your Song, design och sånt

2011-09-15 . 20:05:32
funderingar // Kommentarer 0


har allvarligt suttit i flera timmar och bara gjort om den där dumma design-en. (hur det än stavas). Att det är så joobiggt!!!!!!! Blev iallfall nöjd för stunden - har mestadels renoverat menyn lite, ändrat bakgrundsbild, och ändrat bredden på content från 850 till 800. Så det blev inte så jättemycket, men ack vilken tid det tog!
Annars så mår jag inte så mycket bättre, har blivit tvungen att ställa in Flämslätt-lägret i helgen - vi skulle dit med Paraden nämligen, varför vet jag inte riktigt men.... hade kanske varit roligt!

Men jag har EN bra nyhet åt er - imorgon åker jag till skolan, yippie...
Mår som sagt skit, men flöjtsuget har för det mesta övertaget över min vilja, och imorgon har jag flöjtlektion så...
Morgondagen blir tuff, men såå kul! :) Längtar efter alla kära esteter som en galning, har varit så ohyggligt ensam här, och DET är man inte vad vid om man går på Musikgymnasiet!!

Avslutar den här dagen med en av mina favoritlåtar - Your Song, med Elton John! Underbar-t!
Elton John – Your Song


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback