VÄGUS!

2011-09-29 . 17:48:26
 // Kommentarer 0


hej på er!! Har varit på en rätt skön Vägus-helg -därav den otäcka tomhet som rått här på bloggen.
Så som sagt. VÄGUS - Västra Götalands Ungdomssymfoniker, är det som jag har lirat lite med sedan förra fredagen! :) var rätt skönt, sista konserten var i Gtb igår och jag kom hem runt typ halv 2. Mindre roligt.

Funderar lite över hur det kommer bli nästa år - som det ser ut nu så var det här min sista Vägus-helg, det känns lite deppigt. Vägus är ju ändå min första riktigt symfoniorkester jag har varit med i, och jag har lärt mig så SJUKT mycket musikaliskt sett. Så lärorikt har det varit minsann!!
NU siktar jag på andra höjder så att säga - ska kolla in SNUO (Sveriges Nationella Ungdomsorkester), NUO (Nordiska Ungdomsorkestern) och Landslaget (Landslaget i Blåsmusik).
Det kommer bli många auditions, men det är ju både roligt och galet lärorikt, så det kommer bli grymt tror jag även om jag inte kommer med i någon av dom! :)

Nu ska jag packa upp allting, och sen kolla på lite Glee, super!
Vi var tvugna att fota oss i Gullspång - the place to be liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback