TOVE

2011-09-21 . 22:35:48
funderingar // Kommentarer 0


HAHA, har nog inget vettigt att säga till mitt försvar... får nog helt enkelt bekänna och tala om för er att jag inte direkt är kontaktbar när jag spelar Harry Potter.........

Är annars rätt glad efter en härlig dag i skolan, med lite lunch på favoritstället Spice'n'Rice ( eller Rice'n'Spice..? Någon som vet..?) och lite allmänt härligt estethäng - som vanligt! :) Att man sedan får träffa underbara Tove gjorde dagen helt perfekt om jag ska vara ärlig! :) med lite Harry Potter-spelande - var dock bara jag som spelade, Tove var en alldeles utmärkt coach! - och lite kladdkaka-ätande/GLEE-säsong-tre-tittande så är jag nu väldigt, väldigt glad!

Nu ska jag bara försöka hitta lite ork för att skriva lite på engelskan.... ska skriva om ett barndsomsminne. Med andra ord - mindre roligt. Menmen, får trösta mig med att jag sedan får gå och sova EN HEL TIMMA EXTRA! 
Åh vad jag tycker om att ha sovmorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback