MAVERICKS

2011-09-12 . 16:42:08
funderingar // Kommentarer 0


Her på er
Kort uppdatering:

Helgen gick bra - det var en himla tur att Klara är med nu, annars hade det varit rätt tråkigt!
Jag spelar knappt någonting, och jag glömde hela tiden att ha med mig någon bra bok till repen.
Istället fick jag vandra runt och undersöka hela konserthuset när jag hade paus (som om jag aldrig har varit där liksom). :)
Men jaja, det jag spelade gick väldigt bra - jag kan alla mina insatser så jag behöver inte stå och öva all teknik som en galning i två veckor, vilket känns rätt skönt! Jag fick faktiskt en applåd av Simon och hela VÄGUS-orkestern. Jag spelade tydligen otroligt rent hela tiden, så jag fick lite cred för det - det är ju alltid trevligt, minst sagt! Speciellt av Simon!! :)

nu sitter jag här, fanatiskt uttråkad. Visst är det rätt trevligt att komma hem efter en hyfsat lyckad vägus-helg, men det är mindre trevligt att komma hem febrig.
Så därför har jag varit hemma idag och bara sovit. I princip.
Har lyssnat på Spotify och sett på CSI: NY också.
Internet is your friend.

Johnossi – Mavericks
vad roligt man kan ha hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback