LITE DEPRIMERANDE!

2011-09-05 . 15:05:39
estet // Kommentarer 0


Inte ofta man ser en tom källare på Musikgymnasiet.... Jag blir nästan deppig här i min ensamhet!
För trösta mig med tanken på att Lova slutar sin lektion om sisådära 13 minuter - måste ju vara lite positiv iallafall! :)
Det har knappast varit någon rolig dag idag förresten.
För det första försov jag mig så jag inte hann äta något (att det inte gick att äta skolmaten gjorde inte saken bättre), för det andra så drog vi över en himla massa på GeMu:n, så Paul blev inte direkt överlycklig när vi kom 10minuter för sent till matten.......Inte kul det där.
Sen fick jag reda på av Beata att vår Fotografiska Bild är "inställd" - vi skulle fota på egen hand idag, alltså ingen lektion.
Det hade jag helt glömt bort, så jag har släpat på min "lilla" systemkameraväska hit. I regnet kan tilläggas.

Nu har jag nog förhoppningsvis klagat färdigt, och ist taggar jag en massa för ikväll då vi ska köpa årskort på Actic!! (haha kanske inte så spännande direkt, men kul är det allt!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback