KULTURHUND & STAR FOR LIFE

2011-09-02 . 21:33:59
estet // Kommentarer 0


Är galet trött efter en, minst sagt LÅNG dag i skolan! Det började med lite redovisning av vårt drömjobb i Samhällskunskapen (UNDRAR vad jag berättade om....ironi), och fortsatte sedan med lite vandring på Museét för att kolla på tavlor till Estetisk Orientering/Konsthistorian. Därav den intressanta hunden nedan! :)
Efter allt detta blev det av till Pingstkyrkan för att ha en sorts Kick-Off med Marching for Life i ca 4 timmar!
 Det var helt galet roligt, vi fick ju träffa hela Triple&Touch-gänget, plus 4 st medlemmar ur The Star Choir från Sydafrika.
Det var helt magiskt, så det enda jag kan säga är egentligen detta - BOKA BILJETTER och kom till Arena SKövde den 4e december.
Inkomsterna går till Star for Life, en organisation som hjälper ungomdar i Sydafrika att få en bättre framtid genom att slippa drabbas av HIV/AIDS. Detta gör man genom att helt enkelt lära ut dess faror i skolan, och man gör det oftast genom musik - därav The Star Choir! Kolla in deras hemsida här:

http://www.starforlife.nu

DU kan också hjälpa till (gratis kan tilläggas) genom att bli medlem HÄR - Star For Life Street Team.
 Tjäna "poäng" som du kan använda för att komma backstage osv vid konserten, genom att helt enkelt informera omvärden.
JAG är medlem, och jag hoppas att DU också blir det! :)

NU ska jag kolla lite på film, och ladda upp inför helgen - lördag och söndag kommer tillbringas i Vara hos Gitte Marcusson för lite flöjt-rep inför Vägus....
Och NEEEJ, jag är inte alls nervös... :/
Godnatt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback