IT'S A BEAUTIFUL DAY

2011-09-15 . 11:15:58
estet // Kommentarer 0


Nu sitter man här igen.. önskar att jag faktiskt kunde berätta att jag har feber, men som den iskalla person jag är så har jag nästan aldrig haft feber. Har kanske haft det 3-4 gånger i mitt liv.
Så därför sitter jag här, med feberkänsla, men utan feber. Knas! Däremot - när jag väl blir sjuk (som verkligen inte är ofta) så är det för det mesta något allvarligt. Trevligt trevligt.
Senaste gången jag var sjuk, visade det sig att jag hade kristallsjuka, aka mitt balanssinne hade blivit inflammerat. OCh det var precis lika roligt som det låter. Var borta från skolan i runt tre veckor, det var kul.... (obs ironi där).
NU hoppas jag bara att det inte är något sånt allvarligt igen, men det tror jag inte :) som tur är!

så nu sitter jag här igen, som sagt, och funderar på alla grymma lektioner jag har missat......
Typ som GeMu:n, Skapande Verksamhet, Fotografisk Bild A, Webbdesign, SLAGVERKSENSEMBLE, 2-3ans kör...... hmm. Inte kul.
JAG HOPPAS VERKLIGEN att jag blir frisk tills imorgon, jag måste ju ha min flöjtlektion!!!
Håll tummarna för att jag blir frisk snart är ni snälla, det kan minst sagt behövas!!
nu ska jag lyssna på Queen, "min lilla sol här i mitt mörka rum", sa hon poetiskt. Typ.

Queen – It's A Beautiful Day ("klicka on the länk liksom" - citat från beata)

förresten, det här har fått bli en hyfsat bildlös vecka, orkar inte fotografera nu när jag är fast hemma..
hoppas ni förlåter mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback