HAIR

2011-09-20 . 21:52:49
estet // Kommentarer 0


sitter och försöker bli lite piggare, på något sätt.. har av någon anledning varit nere hela dagen, jättekonstigt - och när jag fick kritik på pianolektionen (konstruktiv kritik, visserligen men ändå..) så kom den sura Sanna fram igen..
Är ju en RÄTT dålig förlorare, minst sagt - öhm, fråga bara mina klasskompisar...! Vad ska jag säga till mitt försvar!? Tycker helt enkelt inte om att höra att jag gör fel. Så äre.

MEN iallafall, vill ju inte sitta här och överrösa er med allt det tråkiga i min värld - kan ju informera er om att jag har världens bästa vänner som gör det jobbiga i skolan lite lättare att uthärda! :) ni är underbara, som vanligt!
Nu ska jag försöka piggna till (som sagt), och dricka upp mitt te/äta lite choklad och kolla lite mera på Hair - som för övrigt ÄR världens bästa musikal. Om ni inte visste det liksom.


förresten älskar jag min nya höst-mys-halsduk!!
Så go verligen, är så nöjd med att för EN GÅNG SKULL hittat nåt som verkligen är SANNA. För mig iallafall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback