UNDER PRESSURE, INDEED

2011-10-16 . 22:49:12
funderingar // Kommentarer 0


happhapp. Nu sitter jag här, har nog slösat bort hela kvällen genom att titta på alldeles för många och olika serier. Typ Futurama, HIMYM, Glee, Criminal Minds, Ugly Betty (den är ju faktiskt mysig), the Big Bang Theory... jag kan fortsätta om det behövs... Den här gången har jag faktiskt en väldigt bra ursäkt!! har nämligen idag (söndag!!) varit i skolan och haft en två timmars mattelektion. På en SÖNDAG, tro det eller ej.
Har lite panik inför morgondagens matteprov. Matte B kan ta sig någonstans - ursäkta språket.
Är inte direkt något geni, så jag har all anledning till att vara panikslagen.
Efter denna smått värda lektion, gick jag till Actic för lite träning med mamma - det var faktiskt rätt kul. Men det har ju sina nackdelar at vara hurtig.... har rätt ont nu!
ppphhf, nu ska jag FÖRSÖKA gå och lägga mig, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli fallet.
Ska nog kolla lite intervjuer från Harry Potter - det är ju alltid trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback