PATTI SMITH OCH HÖSTRUSK

2011-10-21 . 21:43:52
funderingar // Kommentarer 0


lyssnar på lite Because The Night och börjar nästan bli lite nervös för torsdag.
Jag blir en officiell sjuttonåring, så att säga. Insane! har nog inte riktigt fattar det ännu..galet.

Ska förresten bli rätt nice att tillbringa hela höstlovet i Öxnered (vart nu det ligger..typ Vänersborg...?)!
Jag ska bara spela en massa flöjt i en hel vecka, varje dag, varje minut, tillsammans med typ 40 andra flöjtister! Underbar-t! Det är nämligen så att jag kom med i en flöjtkurs tillsammans med Gitte och Göran Marcusson och pianisten Tim Carey, och jag kan KNAPPT vänta!! Ser speciellt fram emot att få träffa Göran, och att få träffa honom som master class-lärare den här gången - förra gången träffade jag ju honom som privatperson (var ju hos Gitte när det var Vägus-rep, om ni kommer ihåg). Och ja, jag fick lite starstruck då - fick ju äntligen träffa en av Sveriges bästa flöjtister, en av mina idoler, och satt i deras trädgård och pratade flöjt med honom - SICK!
Hoppas jag kommer kunna bete mig som en normal människa när jag är i Vänersborg/Öxnered och har master class med honom iallafall... Hoppas jag.
Ni som känner mig vet vilka .. hm.. "klyftiga" kommentarer jag kan komma med ibland... let's just leave it that way.

ÅH förresten, i skrivandets stund springer Lova, Joel, Nisse och Josephine runt på Skövdes teaterscen och sjunger lite Jesus Christ Superstar-låtar! Är så ledsen att jag inte kunde vara där, det är ju ändå premiär, men det är ju så sjukt dyrt! 360 :- för en person, eller vad var det? hoppas jag kommer kunna gå på någon föreställning nån gång innan slutet av november, då det är slut iallfall! Ska försöka se till att fråga ut dom i detalj på måndag om hur det gick! :)
Och för alla er musikälskare där ute - den 1a december smäller det! Då är det dags för världens bästa klass ES2m att ha sin finfina klasskonsert, så se till att skriva in ett STORT KRYSS i kalendern, för det är ju ändå i Wennerbergssalen på Musikskolan som ni ska befinna er då! Tycker jag iallafall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback