ONE OF US IS GONNA DIE YOUNG

2011-10-18 . 19:09:51
funderingar // Kommentarer 1


NU HAR JAG ÄNLIGEN fått hem både noter och ett fint, nytt flöjtfodral!!!!!!
Jag blev så inspirerad av fodralet så jag tänkte precis påbörja ett jättelångt och mysigt övningspass - fast det enda jag gjort hittills är att packa upp flöjten, packa ner den, packa upp den igen, packa ner den, packa upp den.... Ja, ni fattar. Antar att det är ett rätt bra betyg för väskan...?
Det känns lite som om man har fått en ny flöjt, lyxigt! :)
btw, förlåt för extremt mycket musiktips den senaste tiden, men har varit helt musiktokig hela veckan, så jag var helt enkelt tvungen att dela med mig av allt fint som finns där ute!

Postat av: william

bra musik:D



Vad tycker du om mina "Do blonde girls have more fun" Modell foton som jag har tagit:D?

2011-10-18 @ 19:25:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback