LUGG och sånt dära..

2011-10-03 . 20:24:59
funderingar // Kommentarer 0


hemma efter en grymt lång dag i skolan.
(så känns det iallfall..)
Hade först engelska - vilket såklart är kul men ändå - sen GeMu! HJÄLP! Varför är inte jag lika smart som de andra i min grupp - de fattar ju allt direkt! Jag måste tänka ett tag innan jag förstår, och jag är faktiskt bra på musikteori, men jämfört med de andra är jag inte direkt någon Einstein...
efter dessa lektioner var det lite mattedags.. än en gång - HJÄLP!! Hej andragradsekvationer osv.... blir trött i huvudet bara av att tänka på själva ordet. Nej, matematiker är verkligen något jag aldrig kommer att bli.
Sedan var det dags för webbdesign - tydligen har vi läxa till onsdag... suck.
OJ vad jag tycker om att vara borta från skolan.

Fast det har ändå hänt TVÅ roliga saker idag med.
För det första så fick vi Photoshop CS5 installerade gratis i våra datorer i Fotografisk Bild-gruppen idag, rätt så nice!!
Sen så klippte jag mig idag med! Var förmodligen runt 120 år sedan jag senast befann mig i en frisörstol  - och det trodde nog även frisörskan med, med tanke på hennes reaktion när hon såg mitt "fina" hår. Jaja.. tur att jag kom dit iallafall!
Så nu sitter jag här, med några cm kortare hår (och nej, jag är inte direkt den som gråter om dom klipper mer än 7 cm om ni undrar..:) vilket är väldigt skönt!
Ska nog ta och fortsätta lyssna lite på Ebba Grön (ja jag tycker de är bra!) nu och fortsätta plugga till engelskaprovet imorgon...
Wish me luck!


Ebba Grön – 800°
Ebba Grön – Staten & kapitalet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback