LITTLE LION MAN

2011-10-10 . 21:20:24
funderingar // Kommentarer 0


en av de väldigt många bra anledningar om varför man ska gå musikgymnasiet är denna - man får OERHÖRT många bra (oftast extremt bra) låttips! En av de som har fallit mig i smaken är denna, Little Lion Man av Mumford & Sons!
TA OCH LYSSNA!! Visst, smaken är som baken, men jag tycker den är GRYM!!

För övrigt så är jag sjuk.. IGEN. Kommer vara hemma imorgon med, USCH.
Det här lite av en chock för mig, jag brukar vara sjuk högst 2 ggr/år, men 2011 har visst varit det år då allt förändras. Känns som om jag varit sjuk jättemånga gånger..... blä. Tycker inte om det ALLS.

det är tur man har Spotify och Big Bang Theory.
Och btw, VISSt, antar att man börjar bli lite för nördig för sitt eget bästa när man kan hela texten till Big Bang Theory-låten, PLUS sitter och gör lite stämmor för sig själv.....hmm.


tur att man har lite kadenser att studera! :) (det gör mig glad!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback