GUBBEN I LÅDAN OCH SATAN I GATAN OCH SÅNT

2011-10-19 . 19:18:43
funderingar // Kommentarer 0



är nu helt galet trött efter ett rätt jobbigt träningspass på Actic efter en sådär jobbigt seg dag i skolan........
Men vi fick lite godis på Ljudtekniken, det är ju ändå rätt härligt... nu gäller det bara at få lite energi till att börja skriva på samhällskunskapsrapporten om framtidens arbetsmarknad.
Och det är precis lika tråkigt som det låter. Usch.
Får trösta mig med lite musik - har nu till slut fattat att Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio faktiskt är rätt bra
Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle tycka......men nu sitter jag ändå här och lyssnar på en låt om en viss gubbe i en låda och sjunger med..vad har det tagit åt mig? :)
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Veronica Maggio – Satan i gatan

har förresten sovmorgon till 12 imorgon...inte helt fel! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback