EVERYTIME YOU LOSE IT, SING IT FOR THE WORLD

2011-10-23 . 00:41:38
 // Kommentarer 0


lyssnar på My Chemical Romance och sjunger med lite, och tar oändligt många foton på skype. Lite kul måste man ju ändå få här såhär på småtimmarna!
Är inte så taggad för morgondagen måste jag säga - GeMu-läxa (usch), städa rummet (usch), tvätta (usch!) och vara sådär ensam som man är på söndagar (USCH).  Äsch, vad sjutton. Får göra det bästa av situationen och försöka göra det till något ROLIGT - hej optimism.
ska faktiskt försöka förbereda inför en liten filmkväll jag planerar ha så småningom, och det är ju ändå rätt kul!
Nu ska jag hur som helst kolla på någon superhjältefilm, typ Thor/Iron Man/Spiderman/vilkencoolfilmsomhelst.
Råkar ju ändå vara den där nördiga typen, har jag hört, så man måste ju leva upp till förväntningarna! Godnatt på er!

förresten, ni följer väl STAR FOR LIFE på twitter? De gör ett så otroligt bra arbete, de förtjänar att uppmärksammas mer! #SupportAIDSfreeLife


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback