EN TIMME KVAR ATT LEVA

2011-10-07 . 21:18:38
estet // Kommentarer 0


Har ÄNTLIGEN städat klart mitt lilla rum!!
Kan inte riktigt förstå att det tar en sådan tid att städa en sån liten yta, men är man tonåring så är man...

Gårdagen var rätt nice - hade inställd samhällskunskap OCH inställd svenska på en och samma dag! Hur ofta är det man får vara med om en sån fantastisk sak?? Jag var väldigt lycklig hela dagen lång!! ^^
Idag var också en rätt skön dag, har fått brev från Vänersborg, wihoo..
Det är om flöjtkursen jag ska vara med i på höstlovet, kommer bli grymt roligt!! Är bara rätt ledsen att Olivia inte är med, jag trodde hon skulle vara det.. .:/
Hoppas jag får träffa henne rätt snart iallafall, det känns tomt utan henne på G!

Och IMORGON SKA JAG TRÄFFA TOOOVEEE, TJOHOOOOOOO! ser fram emot det sååååhääääääääääär mycket!

och förresten - idag var vi i ES2m i konsthallen för att kolla på den omtalade utställningen Jerusalem av Elisabeth Ohlson Wallin. En otroligt stark och vacker utställning om homosexualitet i Jerusalem. Det var väldigt bra, så jag rekommenderar STARKT ett besök dit - det kostar bara 50 spänn, och det är värt det! En utställning värd att fundera över.
visste ni förresten att när Elisabeth skulle ställa ut Jerusalem på Världskulturmuséet i Göteborg, var man så rädd för terrorattentat så man hade samma sorts bevakning vid ingången som vid en flygplats?
Tycker det är väldigt.... intressant!
Kolla gärna in hennes hemsida HÄR.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback