BUT I'M ONE OF A KIND

2011-10-27 . 22:54:05
 // Kommentarer 0


så. Nu har den här dagen flygit bort i full fart. Har nog spenderat den större delen av kvällen precis här.
På golvet i mitt, inte så rena, rum. Har läst igenom massa tips på Nevnarien.se (en fantastiskt duktig fotograf som har massor av bra tips! Kolla in sidan!) och fått inspiration så det räcker året ut!
Jag gör mitt bästa för att hålla ut den kommande timmen. Måste försöka ta tillvara på varenda minut av den här rätt schyssta födelsedagen. Ska nog ta och försöka ta tillvara på varje dag det kommande året - det är ju ändå "mitt sista år som ungdom"..... Låter rätt deprimerande, faktiskt.
Men är nog ändå rätt pepp på att fylla 18 nästa höst. Då är det bara ett år kvar, och sen går jag (förhoppningsvis) på någon Musikhögskola någonstans i Sverige! Det låter riktigt bra tycker jag!


hepphepp. Det här med att vara pigg går inte så bra som jag hade hoppats. Antar att jag får gå och lägga mig nu, ska ju ändå ta med mig kameran imorgon och fota på håltimmen - har ju något roligt att se fram emot!
längtar till lördag förresten - ska träffa både Tove, Fadak, Marri och även Lova (som kommer efter Jesus Christ Superstar) - kommer bli jättekul tror jag allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback