bullar och cs5

2011-10-04 . 18:42:48
estet // Kommentarer 2


KANELBULLENS DAG var det idag!! Det har jag märkt minsann!
Ny Generation hade bakat ca 1 090 st bullar igår som de serverade utanför matsalen på V-höjd idag, och det hade satt i små lappar med fina ord i själva bullarna - jag fick en "du är GRYM, vet du det?"-bulle! Det gjorde mig såhäär glad, och tror att det glada humöret har följt mig hela dagen! :)
Har haft lite dåligt samvete nu ett tag ändå... måste försöka bli mer givmild på något sätt.
Det var nämligen så att jag övade med Klara och Martin idag, vilket var trevligt! Jag hade hittat en trio för flöjt/piano/fiol och skrivit ut till oss - grejen var att det inte finns någon inspelning av stycket NÅGONSTANS! Varken på youtube eller Spotify.
Självklart ledde det till att vi hade olika åsikter om hur det skulle låta ibland - vi hade ju inget "bevis" på hur det faktiskt skulle vara....

Men iallafall.

Jag kan väl kort säga att jag inte tycker om att bli tillsagd - speciellt inte inom musiken - är en så fruktansvärt dålig förlorare, så jag klarar inte av att höra att jag spelar fel från någon som inte spelar flöjt...
Nu ska ni inte tro att jag blev arg eller irriterad på Klara eller Martin - nej, de var så snälla (det var "snälla" tillsägningar så att säga), det är mer så att jag blir arg på mig själv! OM jag nu ska bli flöjtist - vilket jag SKA bli - kan jag ju inte hålla på att bli sur på att folk säger till mig hur jag ska spela, eller hur?
Som om man kommer få beställa allt själv! Knappast.
Känner mig väldigt divig på något sätt, och det vill jag inte alls!
Får helt enkelt börja jobba med min jädra stolthet. Kommer bli svårt...

Ska försöka roa mig lite med CS5 nu - Photoshop gör mig alltid lycklig.


galet redigerad bild.. men som sagt....varför inte?

Postat av: Louise

Vilken fin frisyr du har! :)

2011-10-04 @ 21:56:10
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: tack så mycket! :D

2011-10-04 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback