BON JOVI ÄR ALDRIG FEL!

2011-10-27 . 00:40:53
 // Kommentarer 0


Bon Jovi - We Weren't Born to Follow

SÅDÄRJA! Nu är jag sjutton år, minsann! Detta har jag än så länge firat med att göra om designen en aning - det råkar nog vara så att jag är nervös.
Som vanligt - därav sömnbrist. 
Jag tror nog också att jag har lite åldersnoja - kan inte riktigt fatta att jag blir 18 om ett år, än mindre att jag snart är 20!
Men jag har ett perfekt botemedel mot detta, har ju ändå rätt schyssta framtidsplaner som får mig att vilja bli vääääldigt mycket äldre, väldigt fort!
Ska ju ändå till England, liksom!

Nej nu - jag antar att jag måste försöka sova lite, har ju rätt många gratulationer på facebook att se fram emot............... (hoppas ni förstår ironin där).
ha. ha. Natthumor. Förlåt mig. jag ska lägga mig nu. God Natt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback