TOMTEPARAD

2011-11-27 . 23:05:57
funderingar // Kommentarer 0


ojojOJ! Nu var det ett tag sen det hände något intressant här! Tänkte att jag skulle försöka skylla ifrån mig och säga att jag faktiskt har varit så sjuk att jag inte orkat skriva här, men det är ju inte riktigt sant. Har inte riktigt hunnit helt enkelt! Anledning = har ju ändå fått en ny flöjt, plus att vi har KLASSKONSERT nu på torsdag (den 1a december) som jag definitivt tycker ni ska gå på!! (klartext - vi har haft galet mycket rep den senaste tiden..)
Har också under denna fina, men ack så VÄLDIGT blåsiga, adventshelg hunnit med både ett och annat. I lördags blev det dags för en efterlängtad musikal - Jesus Christ Superstar, som har gått under hösten här i Skövde (sista föreställning var nu ikväll).
Fick chansen att bli en väldigt stolt klasskompis till några i ensembeln, då de var så sjukt bra!! Joels solo, hjälp! Han är bra, den killen! :) Och Lova, och Josse.... ojoj. De är så duktiga allihop, är som sagt stolt över att gå i deras klass! :)
Idag var det ju förresten första advent, och det "firades" genom att marcschera i Skaras tomteparad. Det var förresten klass 3-varning i södra Sverige under samma tid vi var där.... och det säger väl rätt mycket. Fick iallfall kämpa för att hålla både baskern och noterna på plats! Efter allt detta - alltså efter att man fått tillbaka känseln i både fingrar och ben - så blev det mat på Thai House. Passade rätt utmärkt, efter allt ståhej!! :)

nu ska jag försöka varva ner - inte så lätt med tanke på vilken vecka som väntar....... får väl se hur det går med det!
Antagligen är nog ett avsnitt av HIMYM det enda som hjälper en kväll som denna..................

saknar faktiskt det "långa" håret lite.............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback