SONY ERICSSON EXPERIA ARC S

2011-11-14 . 23:09:25
funderingar // Kommentarer 0


Har fått en hel del att stryka på min lista de här senaste dagarna:
1. Skaffat mig en ny mobil, check. (min trofaste Aino pallade till slut inte att hänga med i mitt tempo..)
2. Hoppat omkring av glädje i väntan på en ny flöjt, check.
3. gått omkring av besvikelsen över att få vänta lite till på en ny flöjt, check.
4. blivit förkyld --> fått feber för sjuhundrafemtioelfte gången för iår, check.
5. kollat igenom videoklipp på mig och Lovisa när vi var små, check. (hade aldrig sett dom innan, så det blev lite tårar..)

Antar jag att jag borde sova, men är högst tveksam att så blir fallet. Kan nästan inte ens andas med den här snuvan, så tror inte att det är någon bra idé att förlita sig på att jag kommer överleva natten....
nej, nu är det nog bara CSI: NY/Criminal Minds/Dexter som kan hjälpa mig.. och så lite varm choklad förstås!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback