NEVER LET ME GO

2011-11-10 . 13:51:05
funderingar // Kommentarer 0


ojdå, insåg nyss att det har varit alldeles för ltie uppdatering här!! Jag kan försäkra er om att inget allvarligt har inträffat, det är bara så att jag än en gång har blivit drabbad av det som kallas svår förkylning. Eller nåt. 
Kort sagt - jag är sjuk. Igen. Jag förstår inte hur detta kommer sig - har aldrig varit sjuk så här mycket innan!
Det här blir ju ändå fjärde gången för i år, det måste vara någon form av rekord!
Under denna tid har jag, som vanligt, kollat in lite tv-serier (*host Glee/TBBT/HIMYM *host) och bara varit sådär allmänt nördig som jag alltid är - här hemma har jag ju inga som kommenterar det heller, det är ju trevligt. ;)

Så. I nördighetens anda - här kommer ett litet klipp från tisdagens avsnitt av Glee!
The Dalton Academy Warblers framför Billy Joel's Uptown Girl.  :)

kan inte riktigt låta bli att älska dom, haha underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback