MYSKVÄLL HOS LOVA

2011-11-07 . 13:14:23
estet // Kommentarer 1


sitter i skolan och njuter, ska alldeles strax springa upp till körsalen och öva i en timme (man måste ju utnyttja håltimmar) - jag är ju lite tvungen att titta i den där flöjtbibeln någon gång! Inställda lektioner tycker vi om! :)
Satt nyss och tittade lite på bilderna från igår, det var så sjukt mysigt så det var inte klokt. Oh vad jag tycker om er hörrni!!
kanske inte den bästa kvaliten på bilderna, jag skyller på att det nya objektivet är väldigt annorlunda - jag lär mig fortfarande. 
Men det är ju tanken som räknas, eller hur? :)

Postat av: Pauplina

Å, finaste kvällen på länge. Du är så bra!

2011-11-07 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback