MURAMATSU GX

2011-11-17 . 19:12:32
funderingar // Kommentarer 0



TITTA vad som nyss kommit hem! Äntligen har min nya flöjt kommit, det blev ett ganska solklart val - en Muramatsu GX. Är så nöjd!!
Nu gäller det bara att bli frisk så att jag orkar spela... vilket jag inte gör ALLS nu. Känns faktiskt väldigt jobbigt... :(  men nåja, hoppas att det snart går över vad-det-nu-är som jag har fått. 
Imorgon bär det av till vårdcentralen för att ta en extra titt på vad det kan vara. Möjligtvis bihåleinflammation har jag hört.
Nåväl. Jag hoppas på det bästa.
önskar också en MASSAAAAAAAAAAAAAA LYCKA TILL för mina kära estetkamrater som ska uppträda på Öppet Hus på lördag.
Så maka er dit, de kommer vara grymma!!! Jag hejar på er här hemifrån! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback