LIVE TOMORROW

2011-11-16 . 21:48:05
 // Kommentarer 0


lyssnar lite på Laleh (en av mina favoritartister som liten), och längtar lite smått efter värme.
Ja, jag längtar efter sommaren. Det trodde jag inte riktigt jag skulle göra - en kallblodig Sanna brukar vanligtvis sukta efter kalla höstar och vintrar
Blanda helst inte ihop kallblodig med kallhjärtad, är ni snälla.
Med detta menas att jag har väääldigt låg kroppstemp - det är därför jag i princip aldrig har feber.
Jag hoppas inte  att mitt iskalla jag (dåligt skämt, jag vet) får mig att verka som Isdrottningen i Narnia eller så.....

Iallafall.

Jag har också återupptäckt webbkamerans fina egenskaper.
Såsom, till exempel, skickligheten att göra vilken bild som helst, oavsett pixlar, till en knappt igenkännlig bild. Oskärpans mästare, oh yeah.
Men måste erkänna att det är lite charmigt ändå....

Jag har dessutom TVÅ tips till alla er youtube-älskare därute (förutsatt att ni tycker om musik och film, alltså):
1. Ta gärna och lyssna på den HÄR mysiga sångerskan, och hennes version av Billy Idol's Dancing With Myself. Stor mysfaktor, iallfall enligt mig!
2. Om ni är ett lika stort fan av Tim Burton och alla hans filmer (Corps Bride, Kalle och Chokladfabriken, Sweeney Todd....osvosv) som JAG är, så kommer ni tycka om den HÄR kortfilmen. Lite läskig, lite obehaglig, lite mysig... Lite av allting som Tim Burton brukar göra helt enkelt. Jag tycker den är helt fantastisk!

självklart måste jag ge er ett Queen-tips, annars vore det ju lite pinsamt! 
Queen – Now I'm Here - Live At The Montreal Forum från deras livekonsert i Montreal. Galet bra, as usual!

Nu ska jag ta och äta lite glass och kolla på senaste avsnittet av Glee, och försöker förtvivlat vara optimistisk mot skoldagen imorgon. 
EN sak är ju rolig iallafall - när jag kommer hem från skolan är det bara en tidsfråga tills pappa kommer hem med (OBS SPOILER ALERT)
...... 
EN NY FLÖJT!!!!!!!!!!!!!  :) är rätt nöjd nu, minst sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback