KLASSIS KONSERTIS!!

2011-11-30 . 20:42:02
estet // Kommentarer 0


har tillbringat de senaste timmarna i köket, och kämpat med en liten, fjuttis lärleksmumskaka som jag ska ha med imorgon. Eller, den kanske inte är så fjuttig, men efter allt ENORMA arbete jag lagt ned på detta hade man kanske hoppats på att den skulle se jätteimponernade ut. Men icke. Dock smakar den otroligt gott, må jag säga - och det är ju alltid bra! :)
Det råkar ju faktiskt vara så att min otroligt skickliga och grymma och helt enkelt BÄSTA klass ES2m ska ha sin andra klasskonsert imorgon kväll, i Wennerbergssalen på Musikskolan, kl. 18:30. Så om ni inte har något annat för er - åk dit! Och om ni har något annat för er - strunta i det och åk till Musikskolan istället. Denna konsert, av denna EMINENTA klass, vill man helt enkelt inte missa!

NU ska jag försöka ta igen det nya GLEE-avsnittet. Tro det eller ej, men jag har ännu inte sett det. Det kom ju ändå ut imorse....SKÄMS! 

och för er som reagerade starkt på bilden ovan - jamen visst har jag VITT PÅ MIG! Ta en ordentlig titt på bilden, för det dröjer nog ett tag innan detta fenomen sker igen! Om man inte räknar med morgondagens grymma konsert, alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback