TRUE COLOURS

2011-05-21 . 21:14:01
funderingar // Kommentarer 0


Har haft en rätt underbar lördag - först vernissage med Lova, Klara, Paulina & Beata, sen lite fika, och har sedan haft det sådär allmänt skönt hela dagen

men mina tankar går åt annat håll - kan bara säga att jag hoppas ni har det bra nu, vart ni än är.
Tänker på er som drabbas.


Känner mig sådär jobbigt seg nu, har ingen blekaste aning vad man kanske skulle ta och hitta på..
det blir inte så mycket bättre när jag tänker på den där enorma läxhögen som väntar.. usch.
Blir kul att börja 2an sen (ironi där!), de säger ju att det är det värsta året för oss esteter.. hm.
nu ska jag kolla på film - skräll - och sen soovaaa!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback