trevligt med funktionsanalys och dominantsjuor....

2011-05-01 . 23:10:47
funderingar // Kommentarer 0


tycker inte alls om GeMu:n just nu... blä.
Kvintcirkeln ska man kunna, funktionsanalysen ska man förstå, subdominanter och tonikor hit och dit som man ska ha koll på... Nä fy. Tråkigt är vad det är! Men det är väl bara att stå ut, ska man bli musiker så ska man - får väl ta det goda med det onda eller vad man nu säger. Musikgymnasiets baksida är nog definitivt GeMun...

Efter en rätt så händelselös söndag ( musiken har än en gång fått bli min räddning) så ska jag snart gå och lägga mig... Imorgon väntar en himla massa grejer - GeMu (yesss......), rep inför klasskonsert, matte, mera rep och till slut rep med Paradorkestern. Yes, jag har börjat igen. Blir rätt kul att se hur det slutar. :)

förresten, har upptäckt en helskön låt på Spotify som jag lyssnade jättemycket på när jag var liten!!! 
Blev så lycklig när jag hörde den, den är så jädra bra rent ut sagt!!

Jakob Hellman – Vara Vänner




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback