music for life

2011-05-10 . 00:01:32
funderingar // Kommentarer 0


De underbara tonerna av Queen/Salem/The Clash/The Smiths/Mando/Håkan och Movits har fått fylla hela rummet denna underbart varma och , tyvärr, sena kväll. Ser fram emot en morgondag fylld med vänner var man än går, ser dock inte lika mycket fram emot det Nationella provet i Engelska.
Får väl gå som det går, men jag tror allt det går bra.

Jag ska också snart skriva ut ett litet, fint papper som jag ska ha med mig på jobbintervjun (!) på torsdag! :) Håll tummarna för oss, det kanske blir så att vi (jag + 3 andra esteter) kan få fylla Skövdes gator med skön musik hela sommaren. Hoppashoppashoppas!

    
                                                 från LET ME ENTERTAIN YOU :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback