KRASCH BOM BANG

2011-05-10 . 19:29:30
funderingar // Kommentarer 0


Sitter och pluggar galet mycket just nu. Vilket ni nu antagligen tvivlar på nu i skrivandets stund. Men det gör jag faktiskt - PANG BOM- så kom jag på att vi har ändå rätt mycket att göra innan sommarlovet. Pang Bom helt enkelt.
Nat. prov i Matte A, GeMu-prov, historiaredovisning om ett land med svåra konflikter, svenskaprov, inlämning på 7 A4-sidor i Kultur-och idéhistoria.
Suck.
Inte undra på att jag är trött!! Nu ska jag fortsätta läsa om Mujahedin-rörelsen i Afghanistan och sen sluta plugga för idag. Det får räcka med det här helt enkelt!
vi höörs!



                                              Ida Maria – Flink



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback