jag diggar dig!

2011-05-15 . 19:56:28
 // Kommentarer 0


Povel Ramel – Jag diggar dej!     underbara Povel!

har lekt lite med kameran nu, ack vad skulle jag göra utan den..? Om jag inte satsade på musiken skulle det vara rätt coolt att köra på fotograf..

Och - nu ångrar jag mig nästan redan att jag berättar detta - jag tycker nog också att Erik Saade är rätt bra ändå (oj hjälp, sa jag verkligen det där...). Men yes, han var faktiskt rätt cool igår. Nu blir jag säkert retad för detta uttalande.. hihi but it's the truth. :) 
Nu ska jag packa  och packa och packa lite till, och sen titta på två filmer jag köpte innan - Chocolat och Mr & Mrs Smith. Mahaa lovely!


photo: me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback