I WANT TO BREAK FREE

2011-05-23 . 23:13:51
queen // Kommentarer 0


det här är den allra allra första låten jag hörde av dom....suck. Tider det! Kommer ihåg att jag satt i bilen, och pappa hade en massa kassettband med massa bra rockband, typ som Meatloaf osv osv, så jag satt alltid och tjuvlyssnade på dom när han inte var i bilen... Och så plötsligt hörde jag introt på den här!! Det var så härligt, och varje gång jag var själv i bilen så satte jag på bandet och spolade fram till den där låten...
Att det var Queen som spelade hade jag inte den blekaste aning om, jag visste inte ens vilka dom var..tänk! Och nu är jag ett jättefan av dom! :D hihi vem hade trott det?

från albumet The Works
Queen – I Want To Break Free


Live från Wembley Stadium



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback