HEMMAA!

2011-05-17 . 22:15:35
funderingar // Kommentarer 1


Nu är jag hemma från ett par rätt så förvånansvärt trevliga dagar i Norge, då vi gjorde allt som hör till 17e-maj-firandet (hittar på ord hejvillt..) - marscherande, promenad vid fästningen och såklart fotleken.
Norgeresan blev väl lite som en "comeback" till Paraden för min del - för ja, jag har börjat igen. Jag erbjöd mig faktiskt till och med att skriva lite på hemsidan (som du för övrigt hittar HÄR), det är väl tänkt som en sorts bloggande skulle jag tro....(?). Men det lät roligt, så varför inte? :)

Nu ska jag försöka packa upp det absolut sista av all packning (som blir tyngre och tyngre för varje år), och sen gå och lägga mig direkt! Är helt slut!!!
nu ska man bara försöka bli lite pepp på Nationellt prov i Matte A imorgon....vilket är mindre kul....suck.
Hursomhelst, antar att det jag försöker få fram med det här inlägget är att det var faktiskt inte så farligt att börja i Paraden igen, kul var det allt, men som sagt - trött blir man efter några timmars marscherande!!

Utsikt från fästningen i norska Halden.


Postat av: Mamma

Vilken vacker bild! Begåvad fotograf:)

2011-05-19 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback